Rekolekcje prowadzi o. Józef Witko OFM – franciszkanin, rekolekcjonista i uczestnik ruchu charyzmatycznego. Od kilkunastu lat odprawia Msze św. w intencji chorych z modlitwą o uzdrowienie i uwolnienie duchowe w których każdego roku uczestniczy kilkadziesiąt tysięcy osób. Jest autorem wielu książek ewangelizacyjnych i formacyjnych.
T E R M I N
➡ zapisy kończą się 05.11. o 19:00.
M I E J S C E
➡ Dom Diecezjalny TABOR, Rzeszów, ul. Połonińska 25
K O S Z T T R Z Y D N I O W Y C H R E K O L E K C J I
➡ 105 zł (w tym 55 zł na organizację rekolekcji oraz 50 zł darowizny na Franciszkański Dom Rekolekcyjny)
UWAGA! Na konto TABORu wpłacamy TYLKO I WYŁĄCZNIE kwotę 105 zł, niezależnie od rezerwowanych posiłków i noclegów! Usługa noclegowa i cateringowa podlegają osobnemu rozliczeniu – należy je opłacić w dniu rozpoczęcia rekolekcji!
✔ P O S I Ł K I
Istnieje możliwość rezerwacji posiłków przez formularz zapisów.
Posiłki będą dostarczane na miejsce i obejmują: piątek – kolacja, sobota – śniadanie, obiad i kolacja, niedziela – śniadanie, obiad.
Pakiet żywnościowy można wykupić tylko w całości.
Posiłki będą wydawane w termicznych pojemnikach, wraz z przygotowywanymi kanapkami (bułkami). Posiłki przygotowuje firma Taborowe Smaki (https://bit.ly/2XxaDwd)
Posiłki opłacamy w rejestracji w dniu rozpoczęcia rekolekcji.
✔ N O C L E G I
Istnieje możliwość zarezerwowania noclegu w naszym Domu przez formularz zapisów – pokoje 2 osobowe (łóżka pojedyncze) 100 zł/os. oraz 4 osobowe (łóżka piętrowe) 70 zł/os. (płatne na miejscu). W cenie ujęte są dwie doby noclegowe. Noclegi opłacamy w rejestracji w dniu rozpoczęcia rekolekcji.
➡ NIEZREALIZOWANA REZERWACJA POSIŁKÓW i NOCLEGÓW
przepada po godz. 18:00 w dniu rozpoczęcia rekolekcji. O zmianie rezerwacji prosimy nas poinformować najpóźniej do godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia rekolekcji.
✔ Z A P I S Y
Link do formularza: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfAQvFd5JfkXI7kbrg5nbz2Aebf9PRtfy7dU1mDlPW7thxW0g/viewform
Zapisy kończą się 5 listopada o 19:00
✔ K O N T A K T Z R E C E P C J Ą
W razie pytań prosimy o wiadomość:
✉ e-mail: recepcja@tabor.rzeszow.pl
☎ tel. 533 833 399 od 8.00 do 18.00.
✔ Prosimy o uważne przeczytanie R E G U L A M I N U R E K O L E K C J I !
„Gdy życie stawia trudne pytania”
rekolekcje z o. Józefem Witko OFM
8-10 listopada 2019 r.
Piątek
16:00 – Otwarcie rejestracji
18:00 – Kolacja
19:30 – Zawiązanie wspólnoty
19:45 – Przygotowanie do Eucharystii
20:00 – Eucharystia – konferencja I
21:30 – Modlitwa wieczorna
Sobota
07:45 – Otwarcie auli
08:00 – Śniadanie
09:00 – Konferencja II
10:00 – Kawa i herbata
11:00 – Konferencja III
11:45 – Przygotowanie do Eucharystii
12:00 – Eucharystia – konferencja IV
13:30 – Obiad
15:00 – Koronka do Bożego Miłosierdzia
15:15 – Konferencja V
16:15 – Kawa i herbata… jeszcze raz 🙂
17:15 – Modlitwa różańcowa
18:00 – Kolacja
19:00 – Konferencja VI
20:00 – Modlitwa wieczorna o uzdrowienie i uwolnienie
Niedziela
07:45 – Otwarcie auli
08:00 – Śniadanie, kawa i herbata
09:00 – Konferencja VII
09:45 – Przygotowanie do Eucharystii
10:00 – Msza św. – konferencja VIII
13:00 – Obiad i zakończenie rekolekcji
1. Rekolekcje prowadzimy w Tradycji Kościoła Katolickiego i zgodne z jego Magisterium.
2. Rekolekcje mają charakter zamknięty i tylko zarejestrowani uczestnicy mają prawo w nich uczestniczyć. Rejestracja na rekolekcje odbywa się jedynie przez ten formularz.
Zapisy kończą się 5 listopada o 19:00
Link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfAQvFd5JfkXI7kbrg5nbz2Aebf9PRtfy7dU1mDlPW7thxW0g/viewform
3. W rekolekcjach nie mogą uczestniczyć osoby poniżej 18 roku życia bez opieki opiekuna prawnego.
4. Zapis na rekolekcje zostaje potwierdzony dopiero po dokonaniu wpłaty darowizny na rekolekcje.
– Na konto TABORu wpłacamy TYLKO I WYŁĄCZNIE kwotę 105 zł, niezależnie od rezerwowanych posiłków i noclegów. Usługa noclegowa i cateringowa podlegają osobnemu rozliczeniu – należy je opłacić w dniu rozpoczęcia rekolekcji.
– W celu uniknięcia anulowania zgłoszenia prosimy o dokonanie wpłaty darowizny na rekolekcje w wysokości 105 zł w ciągu 7 dni (zgłoszenie zostaje anulowane po 7 dniach w razie niepotwierdzenia przelewu).
– W razie niemożliwości dotarcia na rekolekcje, uprzejmie prosimy o pilny kontakt i zorganizowanie za siebie zastępstwa, gdyż darowizna na rekolekcje nie podlega zwrotowi.
– O zorganizowaniu przez siebie zastępstwa prosimy uprzedzić recepcję wysyłając wiadomość e-mail na adres recepcja@tabor.rzeszow.pl zawierającą potrzebne dane osoby zastępującej.
5. Organizator zapewnia możliwość rezerwacji noclegów i posiłków w czasie rekolekcji przez formularz zapisów.
– Zmiana rezerwacji noclegów i posiłków jest możliwa do 3 dni przed rozpoczęciem rekolekcji.
– W przypadku przybycia na rekolekcje po godzinie 18:00 w dniu rozpoczynającym rekolekcje, rezerwacja posiłków przepada.
– Jeżeli uczestnik nie poinformował organizatora o rezygnacji z posiłków, jest obowiązany opłacić koszty z tym związane.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu lub osób prowadzących, przeniesienia terminu i odwołania rekolekcji z przyczyn nie zawinionych przez organizatorów. W przypadku odwołania rekolekcji z przyczyn niezależnych od organizatora, a zależnych od rekolekcjonisty, zastrzega się przeznaczenie wpłaconych pieniędzy na cele ewangelizacyjne. Zwrot pieniędzy jest gwarantowany w przypadku ich odwołania z przyczyn zależnych od organizatora.
7. W całym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i palenia papierosów oraz innych środków odurzających.
8. Parking rekolekcyjny znajduje się za bramą nr 2 (od strony firmy Handlopex) bezpośrednio przy Budynku „C”.
9. Uczestnicy rekolekcji zobowiązują się także do:
– przestrzegania regulaminu wewnętrznego Domu Diecezjalnego TABOR, w którym rekolekcje są prowadzone (dostępny tutaj: https://bit.ly/2RVI7Sg),
– stosowania się do próśb i zaleceń organizatorów i służb porządkowych,
– noszenia w widocznym miejscu przez cały czas trwania rekolekcji swoich identyfikatorów,
– zaakceptowania i przestrzegania niniejszego regulaminu.
10. W razie pytań prosimy o wiadomość e-mail na adres: recepcja@tabor.rzeszow.pl bądź pod numerami telefonu 533 833 399 (od 8.00 do 18.00).