Program JA+TY=MY pomaga podjąć pozytywne zmiany w małżeństwie, aby pogłębiać wzajemną więź, a w kryzysie spróbować ją odbudować.
Serdecznie zapraszamy małżeństwa na Program JA+TY=MY, który odbędzie
się w dniach 02-03 marca 2024.
Prowadzić go będą s. Kazimiera Fleran (Uczennica Krzyża), ks. Nikodem Rybczyk oraz pary małżeńskie.
GODZINY ZAJĘĆ:
Sobota: 8:00 – 19:00 (7:30 Eucharystia dla chętnych)
Niedziela: 8:00 – 19:00 – w tym Msza św.
➡ zapisy do 1 marca
OPŁATA ZA UDZIAŁ W REKOLEKCJACH
➡ 700zł / para (zadatek 200zł płatne na konto w ciągu 7 dni od zapisania)
*mail z numerem konta do wpłaty dostaną Państwo w ciągu 24 godzin od zapisania się na program
UWAGA! zadatek jest bezzwrotny.
Pozostałą kwotę za uczestnictwo (500zł), lub ewentualny nocleg (260zł) należy wpłacić na miejscu gotówką w dniu rozpoczęcia sesji.
W tej cenie zawiera się:
▪ posiłki (obiad w sobotę i niedzielę)
▪ serwis kawowy, ciastka + woda
▪ organizacja sesji
▪ ogrzewanie, klimatyzowanie sali
▪ materiały z programu (skrypty wykładów, testy osobowości, praktyczne wskazówki oraz zadania do wykonania przez małżonków wobec siebie nawzajem na okres 7 miesięcy)
Posiłki przygotowuje firma „Taborowe Smaki” (https://bit.ly/2XxaDwd)
Posiłki opłacamy w recepcji w dniu rozpoczęcia rekolekcji.
N O C L E G I
Istnieje możliwość zarezerwowania noclegu w naszym Domu przez formularz zapisów.
Zamawiając nocleg zobowiązujesz się również do opłacenia dwóch dodatkowych posiłków (kolacja w sobotę oraz śniadanie w niedzielę)
▪ pokój 2-osobowy dla małżeństwa (260zł: nocleg z soboty na niedzielę + posiłki) * / za 2 osoby
*cena ta nie zawiera kosztów udziału w rekolekcjach
Jest możliwość rezerwacji telefonicznie dodatkowych dni noclegowych (70zł/noc/os.)
TEMATYKA
Program obejmuje 6 sesji tematycznych, w każdej z nich – wykład, warsztat małżeński i dialog
małżonków.
Tematy sesji to:
1) Idealistyczne wizje a rzeczywistość
2) Szacunek i akceptacja odmienności
3) Dar zamiast roszczeń
4) Czas dla nas
5) Dialog i komunikacja
6) Pieczęć daru – życie seksualne
REGULAMIN REKOLEKCJI
1. Rekolekcje prowadzimy w Tradycji Kościoła Katolickiego i zgodne z jego Magisterium.
2. Uczestnicy rekolekcji w formie stacjonarnej:
– zostaną zapisani na rekolekcje dopiero po przesłaniu poniższego formularza zapisowego,
– wpłacają 200 zł jako przedpłatę za rekolekcje oraz opłatę za nocleg i wyżywienie w recepcji w dniu rozpoczęcia rekolekcji,
– w razie niemożliwości dotarcia na rekolekcje, uprzejmie prosimy o pilny kontakt z recepcją i zorganizowanie za siebie zastępstwa, aby nie blokować wolnych miejsc. O zorganizowaniu przez siebie zastępstwa prosimy uprzedzić wysyłając wiadomość e-mail na adres recepcja@tabor.rzeszow.pl zawierającą potrzebne dane osoby zastępującej.
3. Organizator zapewnia możliwość rezerwacji noclegów i posiłków w czasie rekolekcji przez formularz zapisów.
– Zmiana rezerwacji noclegów i posiłków jest możliwa do 7 dni przed rozpoczęciem rekolekcji.
– W przypadku przybycia na rekolekcje po godzinie 19:00 w dniu rozpoczynającym rekolekcje, rezerwacja posiłków i noclegów przepada.
– Jeżeli uczestnik nie poinformował organizatora o rezygnacji z posiłków, jest obowiązany opłacić koszty z tym związane.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu lub osób prowadzących, przeniesienia terminu i odwołania rekolekcji z przyczyn niezawinionych przez organizatorów. W przypadku odwołania rekolekcji z przyczyn niezależnych od organizatora, a zależnych od rekolekcjonisty, zastrzega się przeznaczenie wpłaconych pieniędzy na cele ewangelizacyjne. Zwrot pieniędzy jest gwarantowany w przypadku ich odwołania z przyczyn zależnych od organizatora.
5. W całym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i palenia papierosów oraz innych środków odurzających.
6. Parking rekolekcyjny znajduje się za bramą nr 2 (od strony firmy Handlopex) bezpośrednio przy Budynku „C”.
7. Uczestnicy rekolekcji zobowiązują się także do:
– przestrzegania regulaminu wewnętrznego Domu Diecezjalnego TABOR, w którym rekolekcje są prowadzone (dostępny tutaj: https://bit.ly/2RVI7Sg),
– stosowania się do próśb i zaleceń organizatorów i służb porządkowych,
– noszenia w widocznym miejscu przez cały czas trwania rekolekcji swoich identyfikatorów
– zaakceptowania i przestrzegania niniejszego regulaminu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w poniższym formularzu w celach organizacji rekolekcji przez KATOLICKIE STOWARZYSZENIE TABOR im. Jana Pawła II
KONTAKT Z RECEPCJĄ
W razie pytań prosimy o wiadomość:
✉ e-mail: recepcja@tabor.rzeszow.pl;
☎ tel. 533 833 399 od 8.00 do 18.00.
FORMULARZ ZAPISOWY:
https://forms.gle/KxU1d9H8iWoKoG8N7